<3

Hur träffades ni? Gemensamma kompisar :)
Hur länge har ni varit tillsammans? 4 år, 1 månad & 19 dagar ;)
Är ni förlovade? Japp, 2 augusti 2008
Bor ni ihop? Ja, i ett mysigt hus på landet!
Har ni barn? Inte än, men h*n är på väg :)
Har båda körkort? Jajemen!
Kommer du ihåg er första kyss? Japp, det var i hans dåvarande bil på en vändplan i Alsike
Vem sa "Jag älskar dig" först? Andreas, på fyllan!
Vem är äldst? Andreas är 4 år äldre
Vem är längst? Andreas, typ 20 cm längre
Vilka stjärntecken är ni? Jag våg, han jungfru
Håller ni i handen på stan? Nää
Vad har ni gemensamt? OOj... De mesta!
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja, vi var bara kompisar till en början
Blev ni kära vid första ögonkastet? Näpp
Har ni stora framtidsplaner? Just nu är det väl bara bebis, huset har vi. Men vi vill gärna bygga ett nytt hus från grunden :)
Har ni gråtit i varandras armar? Jag har nog gråtit i hans armar, men inte tvärtom.
Har ni varit utomlands tillsammans? Belgien, Skottland, Polen, Gran Canaria...
Vilket är ert bästa minne? Har så många ;)
Vem lagar bäst mat? Måste vara Andreas, han är köttexpert! :)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Sitter i soffan och glor på tv... :P
Ger  ni alltid varandra en puss när ni ses? Inte alltid
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nä, tog knappt 10 min att gå
Blir du lätt svartsjuk? Nepp
Ringer eller sms:ar ni mest? Ringer
Brukar nån av er prata i sömnen? Vet inte om jag gör de, men Andreas gör de ibland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0