Äntligen

Äntligen lite sparkar från det lilla livet. Har inte känt några sen igår på förmiddagen, vad jag kan minnas. Men nu börjar den vakna till liv och sparkas igen! Har varit så orolig hela kvällen igår tills jag somnade och hela morgonen tills nu. Nu kan jag slappna av :)

Ska nog ta och ringa till BM idag och rådfråga om mina hemska sammandragningar. Fick det igår när vi var och handlade på ica. Fick ta små steg ut därifrån och sen gick det inte över. Och när jag får så, då gör de ont när man går på toa också. :/ Nu när jag sovit så har de gått över. De är samma som jag fick när jag var så arg häromdagen. Skillnaden är att igår tog jag det lugnt hela dagen, och jag var lugn när vi var på ica.

Tror jag ska ta det säkra före det osäkra och ringa BM... Eller någon som har något annat förslag kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0