Började bra!

Det blev inget ut och köra Lincoln Premiere -56 för mig igår. Orkade inte plocka fram startkablarna. Så det får bli en annan dag. Idag kanske? Beror på om jag kan få hjälp med kablarna för bilen står så jäkla dumt - ni ser på bilden... Och batteriet sitter i golvet på passagerarsidan. Så ni kan tänka er?

Jag fick nöja mig med att sitta bakom ratten på en Hummer H2 igår, och det var inte helt fel måste jag säga. Nu är jag inte alls något emot att köpa ett sånt vrålåk! Kom igen älskling, vi scannar av blocket ;)

Blev en väldigt trevlig kväll, som vanligt med Johan & Emelie! Vi grillade (för ovanlighetens skull), och även 2 andra filurer dök upp och sällskapade :)
Fick dock vääärldens jävla sammandragningar igår precis innan maten. Huua! Det satt liksom i aslänge (10-15 min?)! Var tvungen att springa på toa och få upp lite... Några gånger. Till slut så släppte det sakta men säkert, och sen försvann de! Hoppas inte de kommer igen :/ Riktigt obehagligt. Men det lilla livet i magen har levt rövare hela morgonen, så de går nog ingen nöd på'n... ;)

Min älskade sambo har åkt iväg till Uppsala med sin far för att handla virke till vår grind, som de ska försöka sig på att bygga ihop idag. Hoppas de blir fint väder så kan jag sitta ute och titta på :)
Det ska bli riktigt jäkla skönt med grind, så jag hoppas de går bra och att de blir klara med den i helgen! De är ju en del staket som måste upp också... Men jag hoppas att där finns en grind nästa vecka, det skulle underlätta lite att kunna släppa ut Theo medans man pysslar här inne :)

Har redan ont idag... Och jag har bara ätit frukost och varit ut en sväng och hjälpt babe & svärfar räkna lite på längder... Hm. Börjar väldigt bra den här dagen... :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0