Cupcakes

Min snälla vän T ringde mig förut och bjöd över mig på nybakade cupcakes & te. Så där har jag befunnit mig hela dagen! :)

Nu ligger jag i sängen, har smällt i mig en omelett i väntan på middag. Det blir grillning hos Em & J, med några andra filurer. Men det skulle bli senare, så var tvungen att stoppa något i magen till det lilla livet :)

Fick nyss en liten "utskällning" av min karl som tycker jag äter alldeles för dåligt om dagarna! "Du kan inte leva på nudlar nu när du har någon annan att tänka på". VA? Kan jag inte?! Crap. Han ville att vi skulle åka och handla åtminstone lite grönsaker åt mig! Haha, söte du <3

Såå... No more nudles, om jag inte äter grönsaker till. Avokado har jag hört ska vara nyttigt, och med lite skagenröra till det så tror jag att jag kan bli nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0