Dryga jag

Jag har varit extremt dryg mot Adde sen han kom hem efter jobbet. Varför vet jag inte. Men inget passade mig då. Tillslut fick han i alla fall i mig lite middag, och jag kände mig som en trotsig liten barnunge. Haha!
Stackarn, han har de inte lätt <3

Har beställt en liten present åt honom idag, men jag vågar inte skriva vad med risk för att han kaaanske läser min blogg... ;) Du kommer bli jättenöjd älskling!

Han sprang precis iväg med ett täcke och en påse nacho-chips till soffan, så nu ska jag smyga efter honom och försöka tränga ner mig under hans täcke =)

Nu är jag positiv igen och bara så glad och lycklig för allt och alla jag har :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0