...

Det har bara blivit värre och värre under dagen...
Just nu är jag helt nere på botten.
Jag känner mig så utnyttjad.
Jag fattar inte hur man kan bry sig så lite och kunna vara så kall.

Jag har varit så arg och ledsen idag att det framkallat såna kraftiga sammandragningar att jag knappt kunnat stå på benen i mellanåt. Det enda som håller mig uppe just nu är min otroligt underbara sambo, min mysiga hund och de små sparkarna i magen.

Skulle det gå, skulle jag flytta långt härifrån. Men jag vill inte att min sambo ska behöva sluta på sitt jobb, för han trivs så sjukt bra där och bättre tror jag inte han kan hitta!

Det blir säkert bättre. Men just nu orkar jag ingenting. Jag vill bara ligga och stirra in i väggen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar dig, du är min bästa vän. jag gör allt för dig. <3

2011-04-18 @ 23:33:37
URL: http://sandralitzell.blogg.se/
Postat av: janina

jag tänkte skicka ett sms men visste inte om jag har rätt till det eller om det skulle misstolkas.

men evelina du måste ta det lugnt, att bli så upprörd att man får sammandragningar är inte alls bra.

jag har själv en syster så tro mig, jag förstår hur jobbigt det kan vara men försök att lägga undan det och fokusera på det som är värt att lägga energi på.. bebis, dig själv, blivande pappa och dina vänner (titta på sandra, hon finns alltid där för dig). ni ska bli en liten familj och det är inte värt det.

jag blir orolig så sluta stressa och var rädd om både dig och magen, annars skickar jag Vilda på dig så får hon läxa upp dig. (haha)

2011-04-19 @ 10:17:46
Postat av: Tess

kramar om dig hårt

2011-04-19 @ 10:48:04
URL: http://motherwomanwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0