Ett litet ljus

"Min" läkare ringde precis, och han skulle fixa nytt sjukintyg åt mig för ytterligare några veckor. Tyvärr har jag inte hört något från FK än... Kanske helt enkelt får börja jobba igen, man vet aldrig.

Men det fick mig att lysa upp lite grann i alla fall. Och jag ska nog ta och pallra mig ur sängen och gå upp och äta en rejäl frukost (som vanligt) och släppa ut Theo på tomten. Han sover iofs fortfarande.

Idag ska jag försöka göra någon nytta här hemma. Inget blev av igår som jag hade tänkt göra...

Kom på häromdagen att det finns ju massor att göra om man ser sig omkring! Inga måsten, men det finns! Jag ska tvätta våra utemöbler någon dag också och skura heeela altanen :)

Nej, frukost var det.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hatar FK! De är grymt sega och hopplösa att ha att göra me...

2011-04-19 @ 15:29:22
URL: http://doncellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0