Grillmiddag

Ikväll blir det grillat till middag :)
Vi har blivit bjudna hem till mamma och Mange! Ska bli riktigt gott. Och skönt att slippa laga mat. Hihi :)
Ligger i sängen med lite små halsbränna-känningar och har ont i lille maggen... Bläh!

Ja, just det! Min BM ringde i morse och sa att hon hade fixat recept åt mig, så nu blir det ny antibiotika-kur! Usch och fy, hoppas verkligen inte jag blir lika dålig den här gången... Men jag sa till på Apoteket när jag hämtade ut den att jag blivit dålig sist och inte ville ha samma sort! Så jag fick en annan än sist :) Och så sa hon även att jag skulle ta tabletten efter eller i samband med mat för att magen inte skulle vara tom. Då kunde man tydligen vara mer känslig. Sen skulle jag dricka extra mycket vatten till också. HÅLL TUMMARNA! (Jag vill inte ha ännu en kräk-vecka...)

Nu ska jag slänga på mig mascara så vi kan dra på grillning sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0