Inte nog med att jag har sovit som en krat...

Inte nog med att jag har sovit som en kratta i natt pga att det spelades en allsvensk fotbollsmatch i min mage... Och att hunden har varit helt flippad hela morgonen... Och att jag vaknade med illamående... Ringde även till FK och frågade hur det låg till med min sjukskrivning o om jag skulle få någon ersättning. Får då reda på att min arbetsgivare inte har anmält att jag varit sjuk i mer än 14 dagar. Ringde till kontoret... "Eeh ja det kan nog ha missats, hehe..." Ja men tack då, nu ska jag alltså vänta ytterligare på att dom ska få in en anmälan från mitt jobb, sen skickar dom ut papper till mig som jag ska fylla i... Seeeen ska dom bestämma om jag får några pengar eller inte. Jippie... God natt!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0