Lugnt

Har precis kommit hem från en tur hos BM och en fika hos en vän :)

Förmodligen är det urinvägsinfektion, men hon ville skicka in ett prov på analys. Så jag måste ta mig ner till Vårdcentralen i morgon bitti på något sett...
Men hon kände på magen, och lyssnade på bebis hjärta som slog så fint - ca 140 slag/min. Så det var bara bra :) Och att jag inte känt så mycket sparkar berodde förmodligen på att bebis låg med ryggen utåt!

Var nyss på ica, köpte frys-pizza till middag. Och då fick jag en kommentar av tjejen i kassan:
"Där var en kula som inte är orsakad av såna här ser jag!" (o höll upp min pizza). 
Kanske ska tillägga att det är en bekant, så det var inte en random människa. :)
Haha, vad kul att det börjar synas så väl att man t.o.m. vågar kommentera ;)

Nä, nu är ugnen klar så ska slänga in pizzan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0