Mår skit

Usch, har mått skitdåligt sen igår kväll. Började må illa, trodde det bara var att jag ätit mycket och druckit ganska mycket läsk. Så jag gick och la mig i hopp om att vakna pigg idag. Men jag vaknade i natt och fick springa på toa och spy... Sen har det varit så till och från sedan dess. Har lyckats sova typ 1-3 timmar mellan toabesöken...

Problemet nu är att jag är totalt tömd i hela kroppen. Mmm... Trevlig läsning. Och får inte jag i mig mat, det är då mitt "gravid-illamående" sätter igång. Så nu vet jag inte längre vad det är. Och jag får inte ens behålla vatten i kroppen...

Nu har jag iofs klarat mig en hyfsad stund sen sista besöket... Och mår hyfsat bra. Väntar på att älsklingen ska komma hem med bananer åt mig. Det brukar gå ner <3 Stackarn har fått springa fram o tillbaka här o hämtat vatten åt mig. Tur att jag har honom!!

Ska försöka ta mig ur sängen en sväng, börjar få jäkligt ont i ryggen & allt det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0