Mys i solen

Hade en mysig dag igår. Skulle åkt till Tessan egentligen, men hon ville inte svara i telefonen så jag tog Theo och åkte hem till Sandra i stället. Köpte med glass och kladdkaka på vägen! :)
Så vi satt ute i solen i flera timmar och njöt medans våra "små" vovvar busade runt. Tillslut var vi tvugna att ta fram vattenslangen och spola av dom, dom blev rätt varma och flåsiga. Inte så populärt från någon av dem. Haha.
Skjutsade ner Sandra till jobbet sen, stannade där en stund och snackade skit över en alkoholfri drink på uteserveringen.

Åkte hem och vände typ på en gång, så åkte vi och hämtade Emelie och Johan och åkte in till Uppsala för att hämta ut vår fiiina vagn! <3
Sen tog vi en tripp inne på nya Barnens hus, en sväng på Ikea och avslutade på Systembolaget. :) Jag köpte mer Mojito och även Mousserande Jordgubbsvin, hoppas de är gott!

Har tänkt att jag ska åka iväg och handla nu på morgonen inför Valborg, kan bara inte bestämma mig vart jag ska åka. Märsta eller Uppsala... Hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0