Mysdag

Igår hade jag en mysig dag, trots sammandragningar till tusen!!

Fick skjuts ner till vårdcentralen på morgonen. Efter det mötte Tessan upp mig och vi åt frukost på favoritstället i centrum - Spice! :)
Efter det tog vi en promenad, först till Apoteket så jag fick hämta ut min medicin. Sedan upp till Tessan. Oh fy fan vilka sammandragningar hela vägen. Men det var ändå skönt att röra på sig. Men dumma jag tyckte inte att jag behövde stanna o vila. Nä, vi går på... Aja. Det fick jag ångra sen. Fick ringa mamma efter en stund hos Tessan så fick hon köra hem mig...
Hemma blev jag sängliggande. När ska jag lära mig?

När min babe kom hem från jobbet hade det lugnat ner sig i magen. Han skulle bara vända o åka iväg till J för o hjälpa honom med något. Då passade jag på att åka hem till Sandra en stund. Vi mös med kladdkaka och vaniljglass på hennes altan tills Adde kom tillbaka.

Hem och duschade, och sedan hem till mamma & Mange på grillmiddag. Dom hade gjort världens godaste grönsaksgratäng, typ. Åt tills magen nästan sprack! Muuums! Måste göra de själv någon gång!
Mumsade även i mig några sillbitar! Jag har haft sånt begär efter sill senaste dagarna så det var helt underbart i munnen!!

Idag har vi varit och storhandlat mat, och ikväll blir det grillat - igen!

Jag älskar grillat! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0