Naglar

Jag har precis bokat tid för att göra såna där akryl-naglar! Något ska jag väl få unna mig när jag måste gå hemma hela dagarna ;)

Jag måste bara passa på att tipsa om det stället! Jag gjorde naglar där för snart 2 år sedan inför studenten. Sedan började ju jag jobba då på måndagen efter studenten. Men inte tänkte jag på att jag skulle ta bort dessa naglar innan. Så jag jobbade på och naglarna satt som berg! Och som ni vet - jag jobbar som målare. Inte direkt nagel-vänligt om ni frågar mina riktiga naglar! ;)
Alltså, jag försökte verkligen "bryta" naglarna på jobbet, jag var för lat för att boka tid för att ta bort dem och orkade inte sätta mig ner och försöka med borttagning. Men ändå tyckte jag det kändes så dumt med såna naglar på jobbet. Naglarna höll sig snygga tills de började växa ut lite grann, och jag gick på dem med nagelsaxen och filen. Har för mig att dessa naglar fick växa bort tillslut. Det kallar jag hållbara naglar! Och nu hoppas jag verkligen att de fortfarande håller samma höga kvalité på sina naglar.
Och vilka pratar jag om... Jo, Beauty Sisters i Upplands Väsby! :)
750 kr kostar det där, och det tycker jag i alla fall var jäkligt värt det sist! Jag får göra en ny bedömning efter denna gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0