Oro

Börjar små-nojja över att jag inte kommer få godkänd sjukskrivning av FK. Har inte hört något från dem än... Borde man ringa och höra? Tänk om brevet kommit bort?
Läkarn sa att jag inte behövde göra mer än skicka in brevet och sen skulle de höra av sig... Kan inte sluta tänka på det nu, för det är fan 3 veckor med 0 kr i inkomst! Och jag måste hämta ut barnvagnen + babyskyddet innan den 30 april, vilket betyder att jag ska ut med runt 6000 kr...

Och sen då... Min sjukskrivning går ju ut om 1 vecka. Jag behöver verkligen få förlängt, jag klarar ju inte ens av att byta gardiner utan att vara sängliggandes i flera timmar med ont...

Nej, nu tar vi en dag i taget.

Vi fick ett glädjande besked igår på posten i alla fall - älsklingen fick sin deklaration!! Ojoj, vilka fina pengar! Synd att dom inte kommer förrän midsommar! Men då jäklar ska det handlas babygrejer! Och jag har inte fått min deklaration än, så får se vad slutsumman blir :) 
Och just det, fick även semesterlöns-besked häromdagen, och det var ju inte fyskam det heller! Den skulle betalas ut också runt midsommar. :)

Nu vart jag gladare när jag kom på det! :) Ååh va skönt. Haha!


Kommentarer
Postat av: janina

om du hämtar ut vagnen så långt innan bebisen kommer så kommer ni inte ha någon försäkring, den går ut efter 3månader vilket är 30juli.

mitt tips är att hämta vagnen i början av augusti. (men ni gör självfallet som ni vill :))

2011-04-06 @ 07:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0