På benen igen, nästan...

Nu jäklar, nu tror jag att jag är på topp igen! Hoppas jag. Har bara en jäkla huvudvärk, men den tror jag går att bota med lite koffein ska ni se. Koffein i form av svart te alltså, no coffee. Då spyr jag nog igen.

Jag har nu varit näst intill utan mat i två dagar. Har levt på 2 bananer, varav den ena delade jag med Theo. En jääkla massa vatten, Andreas undrade var jag gjorde av allt vatten jag dricker. Kamel? Och även två pytte-portioner med tortellini o ostsås. Gjorde storkok igår för att slippa laga mat när jag väl skulle bli hungrig. Så nu ska jag ta och värma på en sån liten portion också! :)

Sen ska jag nog ta ut min lille vovve, som fortfarande ligger och sover. Så skönt med en lat hund, han sover tills man säger åt honom att det är dags att gå ut. Ibland lyssnar han, ibland sover han vidare.

Nej fy, nu vart jag superhungrig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0