Skön natt

I alla fall skönare än den förra...
Jag har kunnat sova! Helt underbart. Har vaknat några gånger, men då har jag bara behövt vända mig sen har jag somnat om! Så idag känner jag mig pigg!

Ska snart ta mig upp ur sängen (ja, jag ligger fortfarande i sängen, hihi) och dammsuga av hela huset och sedan skruva golven. Särskilt hallen. Sånt som måste göras typ heela tiden när man har en hund som gärna kastar sig rakt in efter en promenad, oavsett hur lerig han är. Söten!

Nu är det bara 2 dagar kvar med tratten, förhoppningsvis! Skönt! För igår spräckte han tratt nummer 2. Jag hoppas verkligen att snittet har läkt fint! Jag tycker det, men jag är ingen veterinär ;)

Var ska jag nu göra av lille Theo medans jag fixar golven... Han brukar jaga både dammsugare och golvmopp... Hm... Bakluckan på bilen kanske... Hehehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0