Skönt väder

Skulle egentligen ha tagit min fina, blå cykel ner till bussen om 20 min, men nu så ringde Sandra och sa att vi skulle få skjuts av "hennes" Adde ända till Väsby :) Snäll han!

Så... Vad ska man hitta på nu då? Han skulle slänga in en maskin tvätt först, undra om jag också ska göra det?

Nej men... Jag är ju liksom klar! Haha, attans!

Får väl surfa runt lite råå... Jag har inte tid i Väsby förrän vid 12.30.
Jag har tid för nagelförlängning idag om ni har glömt! :)

Tog bilder igår på mina långa, fina, turkosa naglar. Jag klippte av dem igår... Och tog bort nagellack... Buhu, det kändes sorgligt. Jag som för en gångs skull lyckats spara ut och hålla dem hyfsat snygga (dock var nagellacket bortskavt längst ut på topparna). Men nu jäklar åker super-naglarna på! Ska ta bilder på det med så får det bli en liten "bild-serie" senare :)

Och sen kan alla få hålla tummarna idag för att verkstan ringer och säger att jag får hämta min bil! För då kan jag bara ta tåget hela vägen till Uppsala och hämta den när mina naglar är färdiga!

Detta var mitt 100:e inlägg i denna blogg! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0