Sviken

Jag känner mig otroligt sviken just nu.
Vilken saknad av respekt!
Det trodde jag inte.
Du har en hemsk attityd.
Inte ens ett tack, otacksamma unge!

Under hela dagen har min syster bara gjort mer och mer saker. Hur kan man vara så fruktansvärt orespektfull mot sin storasyster, som alltid ställer upp?! Nej, just det. Jag glömde. Jag hjälpte henne inte att lyfta in hennes sommardäck i hennes bil. Jag glömde ju. Jag var riktigt elak för att jag inte kunde hjälpa till pga foglossning. Stämmer. Fy fan.

Vem i hela världen beter sig såhär? Jag är så arg och besviken!

Och påstå att det är jag som har attitydproblem...
Och att jag saknar respekt för andra människor...

Dra du åt.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0