Systembolaget

Det blev shopping igår! :)

Började inne på Systembolaget, skulle köpa lite öl åt gubben. Kändes lite dumt, men va fan tänkte jag. Det syns ju inte såå tydligt än!
Plockade på mig lite Carlsberg åt gubben, och gick sen till den alkoholfria hyllan och skulle kolla om dom kunde tänkas ha något intressant, eller bara en alkoholfri öl. Då kom en personal fram och frågade om jag behövde hjälp, "nu när du inte får dricka alkohol" och nickade mot min mage. Busted! Haha.
Fick hjälp av henne, hon rekommenderade deras färdigblandade Mojito. Drack av den igår, sååååå god!!! Nästan som vanlig mojito!

Stirrings Simple Mojito (nr 1924)


Återkommer med lite från shoppingen senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0