Tack <3

Det känns så skönt när man "får veta" att det finns folk som verkligen bryr sig och det värmer otroligt mycket. Särskilt när man har sina dåliga dagar! =) Jag var bara verkligen tvungen att skriva av mig i natt för att över huvudtaget kunna somna.
Självklart visste jag redan att ni bryr er, men de är väldigt extra skönt att höra det när man verkligen behöver det. Tack ALLA underbara som finns <3

Nu har jag och Theo varit ute och lekt på gräsmattan, och jag håller på att frosta av frysen. Var ett glasspaket som "inte fick plats" i min kyl/frys väska, så det måste ätas upp nu! Alltid hittar man någon undanflykt ;)

Ska bara njuta idag och känna lugnet. Är himla praktiskt att kunna ha Theo lös nu ute. Då kan jag verkligen slappna av =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0