Tiden går fort

Jag kan inte fatta hur tiden kan gå så fort! Vecka 20 idag redan! Och snart är vi halvvägs. Känns ju som evigheter till augusti, men går det i den här takten... Ja då ligger jag snart och föder! Tjoho! :)
Däremot så tror jag nog på ett september-barn. Eller så prickar vi in Addes 25-årsdag den 29 augusti. Så, nu har jag gissat! :)

Idag ska jag ta mig ut till vårt kontor för en kollega kommer dit med sin lilla dotter som föddes förra veckan. Så det skulle bli fika där för alla som ville! Klart man vill det, har ju inte träffat henne sen innan hon gick på HP i februari! Ska bli skoj och se det lilla underverket också :)

Nu börjar jag bli hungrig... Nudlar och te, det blir en kanonfrukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0