Tidig morgon

Jaha, då var man vaken. Har inte kunnat somna om sen älsklingen stack för ca en timme sen.
Är ändå ingen idé nu, måste hinna äta frukost nu. Ska ner till vårdcentralen och lämna in de där provet så dom kaaanske kan få iväg de innan påsk.
Snällaste svärfar ska hämta upp mig och köra ner mig, för jag har ingen bil :) Sedan blir jag nog kvar i Knivsta ett tag. Ska vänta på samtal från BM eller läkare om recept så jag kan hämta ut medicin.
Ska även försöka få tag på verkstan nu på morgonen och se om min bil är klar snart! Ringa och tjata lite ;)

Nä, om man skulle kasta sig in i duschen kanske? Vart ingen dusch igår, för fanns inge varmvatten då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0