Tidsfördriv...

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem var den sista du träffade? Andreas
3. Hur lång är du? 167 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Mamma Mia (igår kväll)
5. Vem ringde du senast? Sandra
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Sandra: "Är inte Adde sugen på waynes fika? ;-)"
7. Vad är dagens planer? Åka till Väsby och förlänga naglarna och förhoppningsvis hinna med en fika på Waynes!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa! Då kan man säga allt på en gång. Sms är skitdrygt att skriva med touch!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Pappa är död, men de var separerade långt innan det...
10. När såg du senast din mamma? I torsdag när vi var där och grillade! :)
11. Vilken ögonfärg har du? Blå-gröna
12. När vaknade du idag? 7.15, fick sms av Tessan då ;)
13. Har du någon gång hittat en katt? Jag har sett många, man vet aldrig om dom har ett hem eller inte?
14. Vilken är din favoritplats? Gotland på sommaren, det är fasen de bästa som finns!
15. Vilken plats föredrar du minst? Oj, vet inte!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Här i vårt mysiga hus med Andreas och några ungar. Jag jobbar på antalet, har nästan fått 3 godkänt ;)
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker
18. Vem fick dig att skratta senast? Var nog när jag pratade med Sandra i telefon
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4, 2 är mina ;)
23. Hur många landskap har du bott i? The one and only Uppland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Om jag har...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Ja, för det mesta i alla fall :)
27. Vilken är din favoritglass? Just nu är det lakritsglass!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av en del av lånet på huset, och bilen.
29. Tycker du om Kinamat? OM JAG GÖR! <3
30. Tycker du om kaffe? Inte längre. Förr var jag kaffetunnan nummer ett!
31. Vad dricker du till frukost? Te & juice
32. Sover du på någon särskild sida? Brukar somna åt vänter, men jag vänder mig sjutton gånger under natten!
33. Kan du spela poker? Jag vet hur man gör, men jag är inte bra...
34. Tycker du om att mysa? Oh ja!
35. Är du en beroendemänniska? Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Ja, konstigt vore det nog annars ;) 
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och skor!
42. Äger du dyra smycken? Förlovningsringen, ett halsband med diamanter...
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En sked med yoghurt & müsli
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv! ;)
46. Välj ett ärr på din kropp? Under vänster öga har jag ett litet ärr från att jag for in i en bordskant när jag var väldigt liten. Lite kul är det att Andreas har ett näst intill likadant ärr på samma ställe! ;)
47. Vad har du för ringsignal? Ring-ring?
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, finns någon låda på mammas vind
49. Flirtar du mycket? Det tycker jag inte
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen?
51. Kan du byta olja på bilen? Jajemen!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, inte än. Peppar peppar...
53. Vilken var den senaste bok du läste? Twilight-böckerna, förra sommarn!
54. Läser du dagstidningen? Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Jag ska börja på någon gravid-tidning ;)
56. Dansar du i bilen? Lite grann ibland ;)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit rock
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Öh, vet inte
59. När var du i kyrkan senast? På kusinbarnets dop förra sommaren tror jag
60. Vilka personer utmanar du? Alla som läser detta!

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag ska göra den, :D

2011-04-27 @ 10:04:34
URL: http://sandralitzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0