Tisdag

Nu tycker jag tiden har börjat gå extremt långsamt... Var det en månad sen sist vi bytte vecka? Suck.

Idag verkar bli en lugn dag för mig och vovven.  Vi har legat och myst i sängen hela morgonen/förmiddagen. Jag med en gravidtidning - han med ett älgben!

Det verkar inte hända så mycket just nu. Ska ringa jobbet idag och kolla läget, ska egentligen börja jobba igen i morgon men jag klarar inte av det! Jag skulle få förlängd sjukskrivning om jag ville det. Eller ja, intyg av läkaren i alla fall. FK har man inte hört ett ljud ifrån. Ska kanske ta och ringa till dem också och se till så att jobbet har anmält att jag är borta... Och kolla om dom skickat iväg nå papper åt mig än. Jag börjar bli otålig och nervös för att bli helt utan ersättning!!

Är det verkligen rätt att neka någon ersättning om man har foglossning? Kan dom göra det?
Jag sa till Adde igår att jag tyvärr tror att det kommer sluta med kryckor för min del. Och det tror jag. Så ont som jag har redan... Men jag ska kämpa för att slippa kryckor!!

Ååh vad jag är negativ. Någon som vill komma hit och fika med mig? :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

du skulle ringt mig om du hade tråkigt. vi hade kunnat legat och vart negativa tillsammans. hahaha. <3

2011-04-12 @ 15:18:51
URL: http://sandralitzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0