Vilken dag!

Igår alltså.

Började med att vi drog iväg till veterinären och plockade bort stygnen på Theo! Han var så duktig så jag måste få berömma lillen lite. Han var hur lugn och fin som helst, men självklart toksocial mot veterinären. Hon kom ihåg honom direkt, för han hade tydligen lyckats charma hela kliniken när han var där och kastrerades! Hon sa något i stil med att "dom aldrig träffat en så snäll och trevlig rottis-hane förut". :) Jag är tokstolt! :)

Efter det åkte gubben min iväg till sin kompis och hjälpte honom gjuta garage... Öh... Ja vad de nu var dom gjöt.
Då tog jag & E och passade på att åka till Uppsala på en shoppingrunda. Tror aldrig min bil har varit så full förut med prylar ;) Haha! Det blev både Gränby, sedan Chilli, och efter det IKEA och sist Coop.
Och där, på Coop, där hittade jag mina köksgardiner! Jag hade fortfarande inte satt upp några gardiner i köket, och vi har bott här i över 1 år! Men jag har inte hittat några som jag vill ha. Men så hittade jag dem - på Coop. Och det vart kanon! Så fort jag vaknade i morse tog jag fram strykbrädan och sen hängde jag upp dem! :)

I alla fall... Vi skulle grilla igår kväll. Så jag och E började pyssla i köket när vi kom hem. Vi blev rätt sena från stan, så vi trodde gubbarna nästan skulle stå o vänta på oss... Så vi gjorde potatisgratäng och sallad... Och marinerade kött... Och timmarna gick... 22.30 kom grabbarna in från garaget! Herregud. Sen middag blev det, alla lika hungriga. Efter maten åkte vi hem och toksomnade på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0