Barnens hus

Ni kommer ihåg mitt hat-inlägg mot Barnens hus
när dom vägrade byta mina däck på barnvagnen?
Nu är det så att jag gjorde en vild chansning och ringde en gång till, och hade förberett en utskällning när dom skulle neka mig igen. Men vet ni? Jag tar tillbaka allt jag sagt! Pratade med en superschysst kille som sa att självklart skulle jag få byta slangarna gratis. Tyvärr hade dom inga slangar inne, så fick ett nummer till en verkstad som skulle ta hand om det på deras bekostnad. Halleluja! Tack som fan säger jag! :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Härligt att det löste sig! Fast ja e lite nyfis på utskällningen ;).

2011-08-17 @ 19:58:36
URL: http://motherwomanwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0