BF +1

En dag över tiden. Jag känner mig lurad, vi skulle ju inte behöva gå tiden ut ;)
Nej, faktiskt är det inte så farligt, än.
Den kommer när den kommer :)

Vart en lång dag igår.
Var på IKEA och shoppade loss.
Kom hem med en till barngrind till trappen,
såna där babyvakt, nytt överkast till våran säng,
lite ljus och ljusstakar... :) Smått & gott!

Var in på Gränby en sväng också,
och in på H&M, hittade bodiesar som jag spanat in på nätet,
som jag inte hittat i butik förrän nu.
Så köpte dem, och gissa?
Ett till 50 kronors presentkort ;)
Så nu har jag totalt 150 kr att handla för på H&M.
Rätt najs tycker jag!
Hoppas bara bebis kommer innan dem går ut,
så kan jag handla något åt den som är 'tjejigt' eller 'killigt'! :)

Annars då? Jo det vart middag hos Em, J & E :)
Taconight! Mumma!

Idag ska jag åka till stan och handla lite småskit,
och ingredienser till en tårta.
Eftersom Adde fyller år på måndag, så ska vi ha tårtkalas i morgon
och jag ska baka tårtan själv hade jag tänkt :)
Har jag faktiskt aldrig gjort förut!

Tjing tjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0