BF +4

God morgon, bloggen ;)
Det var ju ovanligt att man är vaken såhär tidigt... Eller?

Gårdagen blev lyckad i alla fall, trots oplanerat sjukhusbesök!
Vi hann med det vi skulle i alla fall innan alla gäster kom.
Det blev totalt 18 stycken som kom och fikade :)

Och jag är sååå glad för vad Adde fick i present,
för av min mamma & co och mormor & morfar fick han en videokamera,
så nu kan vi filma plutt massor så fort h*n behagar komma ut!!
Har faktiskt funderat på en, men inte velat köpa.
Nu slapp vi köpa en, åh så kul att kunna filma "på riktigt" :)
Och av hans föräldrar fick han en skruvdragare,
så nu slipper vi åka och låna deras så fort vi ska skruva upp något!

Superpresenter! :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, röja upp efter igår.
Ser ut som att det blir till att köra några diskmaskiner...
Har massa fika kvar också, kakor, bullar & två halva tårtor!
Så om någon känner sig sugen på fika är det bara att hojta,
jag blir nog hemma hela dagen idag.
Har riktig molvärk i magen och ryggen,
och har haft det sen läkaren var in och "pillade" igår... ;P
Därför har jag ingen lust att sätta mig och köra bil idag.

Nu ska nog jag och Theo försöka somna om en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0