BM vecka 37

Mitt blodsocker har gått ner ännu mer nu!
SF-måttet ligger stadigt på 35 cm.
Bebis är långt ner och när som helst fixerad.
Hjärtslag låg på runt 140 som vanligt.
Mitt blodtryck var lite högt, och något i urinet visade på 1 ?
Skulle ha koll på mitt blodtryck & svullnader...
På måndag ska vi båda dit och "planera" förlossning :)
Jag ska även checka av blodtryck & urin igen då!
Mitt järn låg på 115, men har slarvat lite på Gotland
och bara tagit 1 tablett om dagen...

Jag har så grymt ont neråt, det liksom ilar.

Nu ska jag spana in min nya diskmaskin som Adde fixat åt oss idag! <3
Skänker bort vår gamla om någon vill ha den ;)


Kommentarer
Postat av: Janina

fungerar den gamla maskinen? Gör den det så är vi intresserade, haha.

Jag är så less på att diska minst 2gånger om dagen, men förmodar att den är rätt slut?

2011-08-01 @ 22:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0