BM vecka 38

Har fått en del gjort idag.
Hunnit med fika med Tessan!
Adde har skrivit på pappa-papper!
Och vi har varit hos barnmorskan & "planerat" förlossning.

SF-mått: 37 cm
Järn: 110 (erkänner att jag slarvat)
Bebis hjärta: 130-140 slag/min
Mitt blodtryck: ca 135/85
FIXERAD!

Vi pratade om amning och första tiden hemma.
Och även smärtlindring.

Hon trodde absolut inte att vi skulle behöva vänta tiden ut. Tack och lov.
Men så var det de där igen med att inte hoppas fööör mycket ;)
Fick en ny tid nästa vecka igen, och så sa hon:
"Ja, om du kan komma då vill säga."

Vi fick även en liten "baby bag" med massa prylar i!
Ett paket blöjor, två par strumpor, två bodies och diverse salvor & oljor.

Komsi komsi min lilla bebis, mamma vill mysa & lära känna dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0