Färdknäpp

Jag har inte orkat blogga i helgen för har inte mått speciellt bra.
Mår skit till och från. Får onda sammandragningar titt som tätt.
I fredags var vi på middag med Addes kusiner,
och då fick jag en rosa flytning. Men sen hände inge mer.
Jäkla skit! Hade önskat att det hade satt igång!
Mår bara dåligt och har ont. Klarar inte av att äta mycket mat alls.
Kött är motbjudande! Blä!

Nej ni, jag tror nog det är dags att föda barn snart!
Med den här magen blir det inte mycket "mys" på kvällarna,
men det är ju ett gammalt beprövat knep som ska funka.
Så nu jäklar!! ;)
Om ni undrar varför jag inte svarar i telefonen.... Hehehe.... ;)

Nä, gubben är inte hemma nu.
Han är med J och fixar med hans garage.
Jag & Theo ska nog mysa med en film i soffan.

Äntligen så regnar det här!
Gräsmattan blir sååå glad!
Den är så torr att man måste ha skor på sig ute!!

Svammel svammel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0