Förlossningsvisning

Har nyligen kommit hem från förlossningsvisningen.
Fick middag på Max efteråt av min käre sambo <3

Det kändes väldigt ovärt att åka dit,
för rummen såg ju lika ut som de i Visby, typ.
Och sen pratade hon bara om olika smärtlindringar,
och det gjorde vi hos barnmorskan igår.
Så, det enda som var bra var väl att vi vet hur de ser ut där man ska gå in.
Hahaha!

Jag blir tokig på dessa jäkla sammandragningar.
Om inte jag får föda snart blir jag tokig.
Jag tänker ICKE gå såhär i flera veckor till!
Jag kan inte göra någonting typ!
För varje sammandragning känns som att jag (ursäkta uttrycket)
ska skita på mig!
Så, jag måste helt enkelt gå på toa varje gång.
Inte för att det kommer något, utan att det känns som de gör det.
Känns bättre så helt enkelt...
Ja, men nu vet ni hur de känns,
och det kommer ju med 1-2 timmars mellanrum.
Så jag har ingen lust att göra någonting annat än att ligga hemma...

Nu ska jag sätta på en film & smaska ananas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0