Fuck

Om inte den här bebben kommer ut inom en väldigt snar framtid kräver jag igångsättning! Jag orkar inte må såhär mer! Sömn - vad är det? Onödigt lyx tycker bebbe och trycker till så man får springa och spy sjutton gånger på en natt! Okej då, jag har hittills fått sova ca 3 timmar, till och från. Men mest mått dåligt. Och suttit i duschen och grinat. Det var nog det skönaste på hela natten. Satt där med vaaarmt vatten och bara slappnade av och gav upp en stund.
Tro nu inte att min älskade sambo inte bryr sig, för det gör han verkligen. Men det han inte vet lider han inte av, och han jobbar faktiskt på dagarna. Så jag smyger upp och låter honom sova! Sen berättar jag hur jag mått på morgonen.
I morse sa han åt mig att jag måste ta upp det här med barnmorskan i morgon! Det ska jag göra. Måste finnas något sätt så man slipper de här...

Nu får de vara slutklagat! Försöka sova lite till, ska shoppa med en vän om 3 timmar! Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0