Full fart

Har lämnat bilen på verkstan i Västerås i morse.
Har hunnit med att starta en maskin tvätt,
och även vikt in bebiskläderna jag tvättade igår. :)
Alldeles snart ska jag börja putsa alla fönster.
Adde är ute och skrapar husväggen.

Jag har en känsla av att det snart är dags.
Jag vågar inte hoppas på den känslan,
men något säger mig att det är ruskigt nära nu...
Kanske för att vi har bf om 3 veckor ;)

Jag ställer mig in på att gå över 2 veckor så blir jag inte besviken...

Men jag har sån kraftig värk i ryggen i mellanåt,
och riktigt onda sammandragningar till och från...
Sådär så jag måste sitta och fokusera på att andas.
Bring me the real pain, please!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0