God tidig morgon

Idag är vi uppe tidigt och härjar som vanligt!
Har plockat ur diskmaskinen och slängt in en tvättmaskin. Redan!
Nu sitter jag och myser i soffan med Theo
och en stooor kopp kanelte framför Nyhetsmorgon.
Vuxenpoäng?

Jäkla skitväder det var ute idag! Inge kul alls.
Jag som hade tänkt ha tvättdag idag,
men de tar sån jäkla tid för skiten att torka inne!
Det vi tvättade igår på dagen är fortfarande inte helt torrt!
Fattar inte vad problemet är!
Jag önskar mig en torktumlare och ett torkskåp, tack!
Helst ett torkskåp. I första hand.

När vi ändå önskar oss saker,
så hittade jag denna som jag tänkte önska mig i julklapp av valfri släkting:


Kombinerad ångkokare & mixer
"Du kan enkelt förbereda hälsosam, hemmagjord barnmat med den kombinerade ångkokaren och mixern från Philips AVENT: ångkoka först frukt, grönsaker, fisk eller kött och sedan lyfter du bara och vänder på behållaren. Du behöver inte överföra någon mat!"


Ja, väldigt nödvändigt... Eller inte, egentligen.
Men tänk så smidig!
Jag ska definitivt önska mig den i alla fall!
För efter jul börjar det dra ihop sig för mat för bebben! :)

Bara ett tips från mig,
den kostar ca 1495 kr på Elgiganten
(1289 kr på deras internetshop).

Vad tycker ni? Onödig lyx? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0