IKEA

Igår blev jag medlurad till IKEA av Sandra & hennes mor & syster! Ja, inte kom jag därifrån tomhänt heller, om det var någon som trodde det ;) Men bara 350 kr fattigare, det är nog den billigaste rundan någonsin på IKEA för min del!
Köpte en fotpall till fåtöljen i vardagsrummet i svart "skinn".
Och sen vart det lite småprylar, en plast-saft-kanna med lock.
2 "tavelhyllor" som jag tänkt sätta upp i bebisrummet och ställa lite böcker på som t.ex. "mitt första år" osv. Ett litet mjukdjur till vagnen. En kudde till vagnen. Och sen 2 paket av deras fryspizzor! ;)
Och även sytråd! Tog fram symaskinen igår, som jag lånat av mormor, och skulle börja sy lite gardiner och lakan. Men hitta fasen inte på nå sytråd! Så typiskt. Men nu har jag några rullar i alla fall, så nästa gång lusten faller på så kan jag sy lite! ;) Jag är för övrigt totalt värdelös på att sy, vad jag minns från högstadiet. Hihi! Tur man har en svägerska som är kung på symaskiner som man kan ringa om de går åt skogen, visst Tess?! ;)

Näjj ni jag måååste göra mig klar för shopping nu, ska hämta upp Moa om en timme. Hade ju tänkt sminka mig idag för en gångs skull! (Får se hur de blir med det...)

Kommentarer
Postat av: Tess

Sv: Ja tur att man inte är hantverkare alltså, skulle ju va helt utbränd efter en vecka :p

2011-08-15 @ 21:36:51
URL: http://motherwomanwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0