I'm done!

Jajemen, färdigt med glukosen med goda resultat!
Den här bebisen är inte stor pga socker,
den har bara fått sin pappas jättegener! ;)
Och den där lösningen som alla säger är så äcklig...
De var ju rena rama barnleken! Sött!
Hann med att vinna två auktioner på Tradera under tiden också!
Två nya skal till min iPhone!

Hämtade Emelie & Emma när jag var klar,
och åkte ner på byn och åt bakpotatis med skagenröra!
Och sen shoppade vi lite prylar också :)

Nu ska jag ta mig en stooor kopp kanel/chai-te och lite färsk ananas!

Vad kan jag förresten köpa till min älskade som fyller 25 på måndag?
Jag har iiiingen aaaaning vad jag ska hitta på!!!

Kommentarer
Postat av: H a n n a W i l d

sv; tack så mycket :)

2011-08-24 @ 14:34:46
URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0