Kakbak

Känns som jag har bakat i evigheter nu!
Än har jag inte fått ihop någon tårta, jag drar ut på det.
Har fått ihop lite maränger & kolasnittar.
Upptäckte nu att jag inte har några kakburkar hemma!!
Så nu måste jag köpa det med...
Man är så dum, varför sparar man inte t.ex. gamla glasspaket?
Det är ju liksom perfekta kakburkar!

Min käre gubbe är och hjälper J med hans garage,
så jag & Theo ska försöka roa oss med annat en kakbak nu.
Vet dock inte vad vi ska göra, sova lite kanske...
Eller springa i trappor!

Tror inte Adde kommer få det han alltid sagt - att han ska bli pappa innan 25.
Det börjar bli lite tajt med tid, 10 timmar sen är det försent!
Skynda, skynda lilla bebis, annars kommer pappa känna sig gammal! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0