Min stora kärlek

När jag träffade min karl första gånger för ungefär 5 år sedan,
då trodde jag aldrig att den pöjken skulle bli far till mitt barn.
Inte heller trodde jag att vi någonsin skulle bli ett par.
Han var killen med bil, som körde runt på oss fnittriga tjejer!
Som jag efter inte alltför lång tid såg som min bästa vän,
som alltid ställde upp och fanns där att prata med.
En dag satt vi bara där i bilen och kysste varandra!
Tokkära! 2 mars 2007 blev det vi.

Och nu, flera år senare, ska vi vilken dag som helst bli föräldrar.
Fina, fina Andreas, vad skulle jag göra utan dig i mitt liv? <3
Jag kan inte bli lyckligare än vad jag är tillsammans med dig!


Kommentarer
Postat av: HANNA

vad tycker du om att hösten är på väg? :) hiss eller diss?

2011-08-24 @ 15:09:40
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0