Om jag vann 21 miljoner...

...så skulle jag först och främst betala av huslånet.
Sedan skulle jag renovera kök & badrum,
och även göra i ordning vår andra toa på övervåningen.
Då skulle jag då inte snåla på materialkostnaderna,
och jag skulle nog välja ett hörnbadkar med bubblor!

Skulle lämna in båda bilarna på BMW,
och sedan skulle jag beställa en sprillans ny
vit bmw x5, största motorn & all utrustning som finns, typ.

Sen tror jag att min karl skulle vilja ha en likadan bil vi har nu,
fast sprillans ny och även all utrustning där!

Jag skulle leja in folk för att renovera resten av rummen i huset,
bygga om garaget, och även ta in folk för att göra om hela tomten!
Sen skulle jag bara chilla med resten av pengarna...

Sen skulle jag faktiskt skänka en del "småsummor"
till olika hjälpfonder & forskningsfonder och allt vad de heter :)

Vad skulle ni göra om ni vann 21 miljoner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0