Ont

Känns som att jag går och släpar magen i marken.
Fy så långt ner den känns nu!
Fast de är ju positivt?

Fick en blödning idag igen.
Ringde och pratade med en bm på förlossningen.
Jag berättade hur jag mått senaste veckan.
Hon trodde det skulle dra igång när som helst nu.
"Se till att äta och vila så mycket du kan nu."
Har som mensvärk i ryggen som kommer och går,
och det gör bara mer ont varje gång.
Men med vanliga turen är det väl som bortblåst i morgon...
Nä, här vågar vi inte hoppas på någonting!
Vi går nog över 14 dagar. Bergis!

Vi har varit och ätit middag hos Em & J & Emmsan idag.
Jag & Em har lagat mat, vi slängde ihop nå tacogratäng-liknande
som vart riktigt, riktigt smaskigt!
Och jag har fått bebismysa och studsa runt lite ;)
Gofisen!

Man kanske skulle ta en alvedon och försöka sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0