Orolig

Pratade nyss med Adde,
tyckte egentligen inte att han skulle behöva åka med i morgon,
för dom har så himla mycket att göra på jobbet.
Men tänk om något är fel?
Nåt är ju inte normalt eftersom vi måste till bedömningen?
Usch, vad jag grinar... Blä!
Adde skulle kolla på jobbet om han kunde följa med,
men han visste inte om han skulle kunna...
Det är säkert inget att oroa sig över,
jag vet inte riktigt vad jag förväntar mig...
Nä jag måste sova tror jag...
Vet inte varför jag ens skriver de här...

Kommentarer
Postat av: Tess

Söta underbara Evelina!! Jag förstår precis hur du känner, har varit där själv, o ja lovar d kommer bli bra! Om d nu är en storleksfråga så va är d värsta som kan hända? Att bebbe är så stor att du måste få ut h*n på en gång? Jej! =)) Men säg åt den där lillebroren ja har att ja då BESTÄMT tycker att han ska va med! SÅ är det bara, jobbet får säga va dom vill! Kram!!!

2011-08-22 @ 14:31:44
URL: http://motherwomanwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0