SATC 2

Kollade på Sex and the City 2 igår, älskar filmen!
Jag & Sandra var på den exlusiva förhandstitten av den förra året,
helt klart bästa biogrejen ever! Kommer aldrig glömma det!
Fullt med tjejer i snygga klänningar & höga klackar!
(Vi var ju självklart snyggast).
Massa mingelmat & godis, och bäst av allt:
Goodiebags!

Det kändes faktiskt riktigt lyxigt :)


Jag & Sandra, en helt annan kväll, i VIPen på Kalas.
Bara för att jag saknar våra fina utekvällar med vin & spårad dans ;)
Förstå mig rätt nu, jag skulle inte byta bebisen mot alla utekvällar i världen!
Men man måste få sakna sånt här ändå ;)



Ett av mina favo-klipp från SATC 2:



Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi, ååh <3



jag längtar SÅÅÅ efter bebis, men saknar den galna Eve som jag gjorde allt bus med. haha.

Men bebis är så välkommen ut i världen, :)

jag har gissat innan veckan är slut ;)



Love you <3

2011-08-10 @ 12:51:10
URL: http://sandralitzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0