Shopping

Idag blev det, som ni kanske förstått, lite shopping för min del.
Lurade med mig Emelie & Emma till Gränbys invigning!
Tyckte det inte var så mycket att se i 'nya' delen,
så vi shoppade loss i den gamla i stället!
Fick med mig ett fotoalbum med svarta sidor,
precis sånt som jag var ute efter.
Och guld & silver pennor till den med.
Har även köpt födelsedagspresenter åt min snart-25-åring.
Tro't eller ej, men jag fick med mig bebiskläder också!!
Var inne på H&M och insåg att jag bara har typ 4 par brallor åt bebis,
så det blev två par nya i storlek 56, och även 2 par strumpor.
And guess what?
Dom har fortfarande så man får presentkort på 50 kr när man köper barnkläder!
Så nu har jag 2 st presentkort på 50 kr styck!

Nu ska vi åka iväg igen för lite mer shopping, fast med gubbarna! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi köpte strumpor där förra veckan och fick inte något presentkort!!

2011-08-25 @ 20:22:28
Postat av: Sandra

dret får man vad man än köper nu under ivigningen,:D

2011-08-26 @ 09:19:45
URL: http://sandralitzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0