The day

Idag är dagen här som vi väntat på i exakt 8 månader & 8 dagar!
Ja, ni vet väl vad det är för dag? Idag är bebis beräknad!
Äntligen, ÄNTLIGEN är vi framme!
Nu ska vi bara vänta in vilken dag bebis väljer som sin födelsedag.
Oddsen för att det blir idag?
Inte så höga, jag känner inte ett smack! 

Idag ska jag gå på IKEA med två vänner,
den ena skulle tydligen ha en massa nya möbler (fick jag veta igår),
så min bil kommer väl gå på bakdäcken (tur man har luftfjädring).
Hahahaa ;)

Jag ska försöka hitta nå gardiner eller kuddfodral tänkte jag.
Kanske får svänga in på Jysk igen, dom reade ut kuddfodral,
men jag hann inte spana in dem, var sån jäääkla kö igår!
Fick ju extra "lön" igår, igen. Fråga mig inte var de pengarna kom ifrån.
Men jag är glad ändå jag! :)
Några tusen extra nu är så välkommet sååå!

Nä ni, upp och äta frukost (nudlar).
Blir lunch på IKEA!
Vågar man dricka kanelte innan man far dit?
Det har ju inte direkt påverkat något innan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0