Tidsfördriv

Nämn något som gjorde dig glad igår: När jag var klar med all bakning och kunde lägga mig på soffan och bara slappna av!
Vad gjorde du kl 08 i morse? Då ringde mitt larm, så jag vaknade då!
Vad gjorde du för 15 min sedan? Stod i duschen.
Det sista du sa högt? "Kom Theo, så går vi och lägger oss igen..."
Det senaste någon sa till dig: "Hej då, ses ikväll!"
Vad har du druckit idag? Vatten, te & samarin
Vad var det senaste du åt? Rostat bröd med jordgubbssylt!
Vad var det senaste du köpte? Middagen igår
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Ser ut att vara sol...
Godaste glassmaken? Vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Sover du tungt? Inte längre
Drömmer du mardrömmar? Inte så mycket, mer knäppa drömmar
Trivs du med ditt jobb? Ja, när jag jobbade sist så...
Favoritklädsel? Mjukiskläder!! (Längtar dock efter jeans, klackar & små klänningar)
Favoritlåt just nu? "Lowlife - Theory of a dead man" går hårt just nu!
Vad ser du om du tittar till höger? En spegel
Vad gör dig glad just nu? Om förlossningen skulle starta...
Vad ska du göra härnäst? Göra mig klar för ett besök hos BM
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? På topp! ;)
Favoritgodis? Choklad i alla former
Kläder just nu? En rosa handduk...
Höstplaner? Komma in i mammarollen & bebismysa hela dagarna <3
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon eller nattmänniska? Var nattmänniska, nu är jag mer morgonmänniska :)
Vad är viktigast för dig? Min familj <3
Är du kittlig? Ja, lite grann...
Snarkar du? Har inte fått några klagomål på den fronten... ;P
Stjärntecken? Våg
Äckligaste insekten? Spindlar
Stökigt el välstädat? Nu har jag väldigt välstädat, men jag trivs med lite skit i hörnen! ;)
Vad längtar du mest efter just nu? Att vår bebis ska komma ut till oss <3

JAG UTMANAR:
Tess
Emelie
Sandra

Och alla andra som känner för det... ;)

Kommentarer
Postat av: Tess

Oo! En utmaning! Ska ja ta itu m sen ;).



Sv: Jo banne mig e man värd d! Vi kan ju alltid ta upp d nästa gång vi ses annars ;).

2011-08-29 @ 12:18:36
URL: http://motherwomanwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0