Torsdag 18 augusti

Så typiskt mig att alltid lyckas somna om. Fast inte så konstigt, jag vaknade vid 5 och kunde sen inte somna om förrän någon gång efter förra inlägget... Och nu vakna jag med huvudvärk, så det blir en alvedon och sen hoppa in i duschen. Ska iväg till Märsta med Em & E sen, dom behövde shoppa en massa. Och såg i tidningen att det öppnat en ny baby-/barnbutik i Arlandastad, måste spanas in!

Är riktigt avundsjuk idag på framför allt 3 tjejer vars bloggar jag läser. Guess what? Alla 3 fick sina bebisar igår!! Varför kan inte min lilla vilja komma ut för? Fast vi har ju inte BF förrän nästa fredag, men jag tar gärna emot lillplutt redan nu! Fast, idag kan den få låta bli eftersom jag ska shoppa. Och i morgon fyller mammas sambo år, så lördag blir bra! Eller om den kommer ikväll, de funkar det med...

Nu blir det att slänga in en maskin tvätt och sen hoppa in i duschen!
Tjoflöjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0