Trött dag

Jag lyckades somna om igen efter förra inlägget
och sov ända fram till alldeles nyss!
Riktigt skönt måste jag säga,
var länge sen man fick så mycket sömn :)

Så, vad gör vi idag?
Ingenting alls planerat.
Jag har ont i nedre delen av magen,
det ilar och drar som sendrag typ,
så de blir nog ingen promenad med kattletande...

Mamma ringde igår och sa att hon varit dit och letat,
15 min innan hon kom hade dom som bor där sett honom gå över ängen.
Jäkla skitkatt och inte vilja komma fram när man väl är där!
Han kanske helt enkelt inte vill komma hem igen.
Han kanske trivs alldeles för bra där.

Såg att jag vunnit en auktion på Tradera! :)
Inte så svårgissat - det var barnkläder.
3 bodies & 2 byxor i storlek 56.
Har 2 auktioner till på gång där,
men vet inte om jag ska ge upp dem.
Börjar bli så mycket kläder nu i storlek 50/56,
och när man har egen tvättmaskin så behöver man inte så mycket kläder...
Så om någon vill köpa kläder, så tas det tacksamt emot i storlek 62 och uppåt ;)

Om man skulle ta och rulla ur sängen nu och laga lite lunch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0