Buss

Sitter på bussen på väg in till stan.
Jag ska träffa Ida som jag inte sett på skiiitlänge!
Det har inte klaffat alls, antingen jobbar hon eller så har jag annat för mig.
Men så ringde hon i morse för hon hade fått en lucka :)
Så nu sitter vi på bussen.
Jag vägrar köra bil i stan nu i julruschen.
Pappa Adde är ledig idag, förutom ett möte kl 12,
så vi fick skjuts till bussen :) hihi!

I morse provade jag ge Wilma gröt för första gången.
Jag var så less igår på att inte få henne nöjd,
så jag köpte ett paket när jag ändå var på Ica.
Så nu börjar vi smaka oss fram :)
Det var läskigt, tyckte Wilmis, men gapade efter mer ;)
Hon fick bara typ 5 skedar, och typ allt åkte ut igen.
Men det är en början :)
Hon måste få tid att vänja sig nu.

I natt vaknade Wilma och åt tutte, sov typ 1,5 timme sen var hon hungrig igen.
Fixade en flaska och väckte Adde.
Så fick han mata och jag somna om.
Sååå skönt!!
Och hon sov bra sen :)

Det är nog på tiden att gå över helt på ersättning.
Är så jäkla bekvämt att amma på nätterna,
men jag har hellre en sovande Wilma än en bökande!
Ska kämpa på tills vi ska på BVC nästa gång så ska jag rådgöra med henne :)
Tur att Adde är ledig tills dess :)

Nu ska jag nog ringa min vän för nu är jag snart i stan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0